zaterdag 27 mei 2017

Het gaat nu echt gebeuren... nog een paar nachtjes slapen!

Het voelt nog een beetje onwerkelijk, maar gaat nu echt niet meer lang duren voordat we echt gaan vertrekken. We hebben er echt ontzettend veel zin in, veel zin om 2 maanden met elkaar door te brengen, te genieten van en met elkaar en van alle mensen die we gaan tegenkomen. 

Nu zijn we bezig de laatste dingen te regelen, in te pakken, te kopen en vooral te besluiten wat we wel en niet meenemen ;-). Want dat is wel een dingetje hoor hihi. 2 setjes kleding en daar 2 maanden mee doen. Eén setje voor op de fiets en eentje voor op de camping, tja, dat zijn we niet gewend.. En als je dat al maanden weet dan wen je er echt aan dus dat gaat komen. Eén voordeel, je hoeft 's ochtends niet na te denken wat je aan gaat trekken, want er is geen keuze :-). 

Speelgoed voor onze jongens.. ook dat was even de vraag. De smurfjes van de Plus zijn het geworden voor Senn. Ideaal! Lekker lichtgewicht enne zo heeft hij toch een heleboel mee. En de spinners, tot donderdag had ik er nog niet van gehoord en inmiddels spelen Senn en Mika er de hele dag mee. Een klein puzzeltje mag ook mee en een dun leesboekje heeft de 'strijd' ook gewonnen.. 

Papa, zei Senn donderdag... hoe gaat dat dan? Als jij niet werkt, hoe krijgen we dan centjes om eten te kopen? Fantastisch, hoe hij daarover nadenkt.. Ontzettend dankbaar zijn we dat Marcel vrij heeft gekregen en we mede door DID de mogelijkheid hebben om deze reis ook echt te gaan maken. Ik denk dat dankbaarheid ook echt het gevoel is wat nu wel echt overheerst.. Dankbaar dat het nu echt gaat gebeuren, dankbaar dat wij 4,5 jaar geleden besloten hadden om 1 juni 2017 te gaan vertrekken en heel dankbaar dat het gelukt is om ons leven zo te creëren dat we nu deze reis kunnen gaan maken en het gewoon gaan doen. Dankbaar dat mijn business de afgelopen jaren zo gegroeid is, dat dit nu financieel ook echt kan... nu nog loslaten, maar ook dat gaat me lukken, denk ik... En zo niet, dan lukt me dat vast na 5 dagen, of 10 dagen of ..... Mijn facebook gaat in ieder geval uit en ik ga gewoon niets meer doen haha, behalve lekker babbelen onderweg maar dat deed ik al ;-). 

Deze reis voelt ook echt als een moment om na te denken, terug te blikken op onze eerste 5 jaar van ons huwelijk en vooruit te kijken naar dat wat wij graag willen! En gewoon even tijd, er hoeft niets, nou ja, alleen fietsen dan, voor eten zorgen en voor een plek zorgen waar onze tent kan staan. En ons belangrijkste woord wordt zeker GENIETEN... en dat is aan ons zeker besteed. 









4 opmerkingen:

We zijn weer thuis!

We zijn er weer! Gisteren om 15:15 uur fietsten we onze versierde straat in en werden we opgewacht door onze ouders en mijn broer, schoonzus...